Balsamico/ Geroosterde paprika/ Huttenkase/ Lunch/ Monday till Friday Dish/ Quikie/ Tomaat

Healthy Sandwich

Lunch vind ik altijd een fijn moment. Even een klein momentje van rust midden op de dag. Dan is het ook des te belangrijker dat je er net even wat meer moeite voor doet dan een plak kipfilet op een boterham gooien. Dit zijn allemaal ingrediรซnten die ik standaard in mijn (koel)kast heb staan. Een goede basis heb je met deze producten in de kast.

  • de helft van een klein bakje Hรผttenkรคse
  • 1 spelt of volkoren boterham
  • zo’n 5 trostomaatjes
  • paar blaadjes basilicum
  • halve gegrilde paprika uit pot (de geopende pot kun je nog wel 2 weken bewaren in de koelkast, maar je kunt er ook een lekker paprikasausje van maken zoals in dit gerecht)
  • balsamicosiroop
  • vers gemalen zout en peper

sandwich

Rooster de boterham. Was de tomaatjes en snij ze in vieren. Snij de halve paprika in lange dunne repen en snij ook de basilicum in reepjes. Beleg de geroosterde boterham met de huttenkase, de tomaatjes, de paprika en de basilicum. Strooi er peper en zout overheen en wat balsamico.

Lunchgerecht voor 1 persoon

Enjoy

print

You Might Also Like

1 Comment

  • Reply
    Foodies in Shape – Dag 20 | Foodies in Heels
    22 juni 2015 at 19:30

    […] 12.00 – healthy sandwich […]

  • Geef een reactie